2010-03-17
 14:12:15

Våran 6års dag <3

Idag är det 6 år sedan vi träffades på perrongen i falköping och jag skulle bara stanna över helgen för att bara umgås och nu 6 år senare är jag kvar i samma stad och vi har skaffat två underbara gullungar vi har gift oss och gått igenom en jätte resa när Emilia föddes tiden har bara försvunnit och att det redan har gått 6 år sedan känns helt otroligt. vi har gått igenom mycket tillsammans och kärleken till dig har bara vuxit Älskar dig massor och är så glad att det blev du och jag efter en lååång vänskap i år tror jag vi har kännt varandra i 10 år om inte de är mera.



Hade jag inte haft dig vid min sida när det har varit motgångar så vet jag inte om jag hade rest mig lika snabbt.
Älskar dig <3 Puss!


sofia

grattis till 6-årsdagen


Ida

Grattis på 6 års dagen!



PUBLICERAT: 2010-03-17, 17:58:26 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: