2010-03-03
 21:18:48

Vilken vecka :S

God kväll!

Jag har inte hunnit eller orkat blogga pga min envisa förkylning och det är konstigt att det blir värre på kvällen och idag har jag varit uten en sväng och jag tror  att det hänger lite pollen i luften för nu kan jag knappt prata. Idag har jag städat och grejat barnen har varit helt hopplösa och inte lyssnat på mig för fem öre så man tröttnar nästan på att säga till dom men man fortsätter ändå Casper har farit fram som en ångvält och varit högljud och gapig han har inte varit tyst 1 minut på hela dagen då kan ni tänka er att jag är trött just nu. Har lite tvätt kvar i torkrummet och ska snart hämta det o sen ställa mig i duschen och lägga mig i min gosiga nybäddade säng.

Sitter just nu o kollar på fuskbyggarna på tv4 o de är inte klokt att dom får göra på det viset och att dom stackars arma personerna måste bo i sånt stackars dom säger jag bara.

Nu är snart allt klart inför lördagens kalasande vi blir hela 16 personer som kommer fast är inte så många vuxna mest barn känns det som. hehe. Men det ska bli kul och på söndag så kommer Johans syster o kille samt svärmor. Imorgon blir det dagis för mina gryn och kvartsamtal för Emilia och sen vet jag inte vad som händer riktigt. På fredag ska jag baka bröd och sen ska jag göra kärleksmums och ev en tårta vi får se tror inte att folk kommer att orka äta någon tårta eftersom jag ska bjuda på mat med o har en massa fikabröd ändå så ja vi får se.

Nu ska jag skutta ner till tvätten och sen kika klart på tvn.

Kram!


ida

Vad kul med kalas,här blir det kalas på söndag :)



PUBLICERAT: 2010-03-04, 09:09:14 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: