2010-05-26
 08:30:57

Fantastisk himmel alldels blå

God morgon!

Vilket underbart väder det ser ut att bli idag hoppas att det håller i sig och att det faktiskt är varmt med för det kan man ju lura sig på ibland när det ser så gott ut :D Idag är jag hemma med Emilia hon har fortfarande lite feber och väldigt trött hon sover fortfarande vill inte vakna riktigt har försökt flera gånger att väcka henne men jag hör att hon knorrar där inne så hon kommer nog upp snart.

Igår var vi på utvecklingssamtal för Casper hans fröken hade bara gott att säga om honom han är en snäll och omtänksam pojke man blir så glad när man får höra så mycket bra om sina/sitt barn man växer lite och känner sig ändå ganska stolt att man lyckats uppfostra dom. Sen körde johan hem svärmor och skulle åka och handla men det tog en evig tid innan han kom hem igen var tvungen att ringa och fråga om han hade kommit bort. Då var han på willys ca 2 timmar efter han åkte hemmifrån. Men när han kom hem förstod jag varför det tog sån himla tid han kom insläpandes med 4 nya stolar samt ett nytt ute bort och en jätte parasoll blev helt förvånad när han kom in med grejarna i vardagsrummet. Men det var fina saker och det behövde vi ju för att kunna sitta på våran uteplats som nu är klar med staket och allt :D

Så idag ska jag torka av stolarna och se om det är svårt att montera ihop bordet annars överlåter jag det till Johan när han kommer hem. Ska till tandläkaren idag och laga mina två sista hål sen är jag nog klar där för denna gången känns skönt att ha fått gjort en sån hel renovering av sin mun har ju inte varit där på jätte många år. Jag har bestämt mig för att gå med i den tandvårdsförsäkringen dom har för att slippa dessa dyra kostnader som man kan komma upp i annars.

Nej nu ska jag göra lite nytta springa ner och kolla om tvättstugan är ledig innan stumpan vaknar.

Ha en underbar dag.

KRAM


Ida

Vad roligt med nya utemöbler,hoppas ni får en fin dag!



PUBLICERAT: 2010-05-26, 09:05:52 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: