2010-05-03
 10:50:20

God middag! Har verkligen varit dålig på...

God middag! Har verkligen varit dålig på att skriva i min blogg men har inte orkat sitta vid datorn något nämnvärt och sen har det varit kanon väder igår då var jag och barnen ute hela dagen. Johan var i göteborg och grejade i en trädgård. Igår så fick barnen premiär sova i deras nya sängar. Dom har sovit som stockar hela natten casper kom upp en gång och ville ha lampan tand. Nu sitter jag ute på praktiken och solar mig med en boende. Idag är det en fin dag i lä. Kram


Emelie

Hej Ida :) Jag är inne och kikar på din blogg emellan åt! Du är en av mina trognaste läsare =)



Ha en underbar dag!



PUBLICERAT: 2010-05-04, 10:28:26 | URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: