2010-05-14
 07:58:55

God morgon! Är så skönt att inte behöv...

God morgon! Är så skönt att inte behöva stressa upp på morgonen när man går upp kl 6 varje dag nästan. Idag är jag ledig :-) så skönt men jag jobbar o andra sidan helgen plus hela nästa vecka jag kommer garanterat att vara helt slut. Men imorgon kväll, hela söndagen +måndag kväll tjänar jag riktiga pengar på för jag hoppar in som timvikarie dom turerna :-) blir i alla fall lite extra i kassan nästa månad :-) för jag hinner nog inte få dom nu. Idag ska jag och barnen gå ner på brand säkerhetsdagen som är nere på stan och sen ska jag gå på lindex lite för att se om man hittar några fina kläder som man vill ha. Är sugen på att köpa något åt mig själv fast man får väl vänta som vanligt :-) vill verkligen ta en tripp till ullared och besöka gekås för lite shopping. Nej nu ska jag gå upp och se vad mina busar gör emilia kom upp själv ur sin säng idag och myste lite hos mig sen gick hon till casper. Ha en riktigt bra dag. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: