2010-05-10
 07:21:22

God morgon måndag

Ja god morgon!

Fast jag känner mig ganska sliten faktiskt känns som om huvudet har jag lämnat på kudden och en annan sitter här vaken och försöker att kvickna till. Idag så ska jag till doktorn med Emlilia vid 8,45 och då hoppas jag att man får svar på varför det är som det är just nu med hennes mage och astman fast vi medicinerar på max. Hoppas även på att dom kan ta lite prover på henne så man kan utesluta allergi osv.

Sen ikväll ska jag "jobba" När vi är klara hos doktorn vet jag inte riktigt vad vi ska göra blir förmodligen att lämna Emilia på dagis får se hur hon orkar när vi är klara och vad klockan blir. Igår var vi i Borås och köpte nya skor till barnen var ett bra köp ska bara köpa sånt medel som man kan spraya dom med för det sa hon i affären att man skulle göra. Var meningen att vi skulle köpt en vårjacka till Emilia men det fanns inga billiga jackor hittade en fix jacka i rätt storlek men jag har inte lust att ge 400 kr för en jacka som hon växer ur denna sommaren för hon lär inte kunna ha den nästa år i alla fall. Så blir kanske en tripp ner på stan för att kika på index här i stan om man hittar någon jacka som passar bra och är billig. Ska även försöka cykla lite med Emilia i den nya cykelsitsen vi köpte på loppis för 20 kr men jag är inte riktigt nöjd med den så vi får se om det inte blir en ny i alla fall hittade en på biltema för 239kr tyckte jag inte var så farligt dyrt.

Om 3 veckor ca så åker vi till Vimmerby och gissa om Casper tjatar hål i öronen mamma när ska vi åka :D sötnos han har verkligen längtat efter det länge nu det blir lite hans födelsedags present att besöka Astrid Lindgrens värld.

Nej nu ska jag sluta svamla och göra mig lite frukost och väcka Emilia som sover gott fortfarande.

KRAM


Ida

Vad kul med Astrid Lindgrens värld :)



PUBLICERAT: 2010-05-10, 08:53:05 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Emelie, mamma till Nellie

Ja varberg vill vi också ner till :D



PUBLICERAT: 2010-05-10, 09:28:53 | URL: http://mlie.se
Emelie, mamma till Nellie

Ja det är Klart att man ska få dricka välling. Det finns ju bara nyttigheter i det. Struntsnack! Nellie ska i alla fall få dricka välling så länge tills hon säger nej. :P ha en jätte bra dag!



PUBLICERAT: 2010-05-10, 09:29:56 | URL: http://mlie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: