2010-05-04
 12:39:40

Hej på er!

Här är det sjukstuga idag fast inte så farligt ändå men natten har varit jobbig hua mig.Emilia vaknade vid 00 och höll på och kvävas av sina egna hostattacker så det var bara till att proppa i mediciner i den mån det går för hon halvsov inte lätt att ge henne astma medicinen då.Efter en stund så spydde hon ner sig själv och sängen så det var bara till och plocka ur sängen. Hon somnade nog igen när kl var 02 ca. Jag gick upp i morse 05.30 och skulle göra i ordning henne för dagis var tanken men jag hade inte hjärta att slita upp henne ur sängen hon sov verkligen sten HÅRT hon vaknade inte ens när jag tog bort kudden som var alldeles blöt av svett,Casper kom upp av egen maskin vid 06 ca och han fick åka till dagis imorse med Johan. Sen ringde jag till jobbet och sa att jag vabbade idag sen gick jag och la mig igen sov till 9.20 men känner mig helt död fortfarande Emilia är lite slö och sitter mest vid tvn och myser just nu leker hon med en gammal skiva och kollar igenom hålet :D kollar samtidigt på drammarnas trädgård på barnkanalen :D

Jag har suttit och kollat på himlen utanför som ändrar form sakta men säkert och jag undrar vad som kommer att komma ur dom här molnen är det ett rejält spöregn eller är det snö jag kan inte riktigt avgöra det hela


Ser verkligen konstigt ut på himlen och molnena är snart över oss nu så något kommer väl ur dom antar jag :(


Emilia tittar spännande ut genom fönstret med.Älskar hennes hår är så himla mysigt och krullit :D

Nej nu väntar lite lunch i magen känner att den kurrar.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: