2010-05-14
 13:56:47

Hejsan! Står ute i solen som kommer och g...

Hejsan! Står ute i solen som kommer och går lite som den vill är på väg ner till stan och kolla lite. Casper han säger mamma jag vill ha ett barn till och jag frågar varför och han säger för att jag vill det. Jag frågade vad vill du ha en lillebror. Dom är roliga dom små liven. Vi har ju inte diskuterat flera barn men man blir så full i skratt när dom säger något sånt. Kram


Angel

Haha.. Härliga ungar! Det var ett tag sedan jag hann läsa andras bloggar (det är så mkt på jobbet nu) men kikar in idag och ser att du praktiserar/jobbar. Jättekul! Är det inom vården? Hoppas att allt är bra med er!



PUBLICERAT: 2010-05-16, 13:33:23 | URL: http://www.angelwebster.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: