2010-05-18
 21:58:44

Oj oj dåligt skrivet här.

God kväll!

Ja nu var det verkligen längesedan jag var här och skrev uppdaterade ifrån bloggen häromdagen men det kom aldrig fram vet inte vad som hände med det. Har inte så himla mycket att skriva om för tiden går åt till att jobba och sen när man har kommit hem så vill man vara med familjen och sen så är man så trött när kvällen kommer om man inte jobbar hela kvällen då som jag har gjort mycket.

Idag så slutade jag 16 var skönt att komma hem i tid och umgås lite med dom andra i familjen. Emilia hon somnade på soffan vid 18.30 som tur var så hade jag tagit på henne nattlinne och bytt blöja för jag kände på mig att hon var trött vilket märktes på henne ganska väl eftersom hon var ganska ledsen och inget passade den lilla donnan. Hon är en riktig drama queen när det gäller till att spela över kan skratta åt henne ibland. Emilia hon har även ett hemskt morgon humör imorse skrek hon ifrån det att hon vaknade av sig själv ska tilläggas och ända tills vi var vid bilen hon var helt hystersik fast att veta emot vad det kan man undra :S så här ser hon oftast ut på morgonenen när man ska väcka henne.

Snygg stil va?!?

Nej nu väntar sängen är så himla trött. Imorgon väntar uppträdande för Casper på dagis ska bli så kul att se hur han klarar det han har väntat på det och pratar om det hela tiden :D Ha en bra kväll och sov så gott.

KRAM


Ida

:) rolig bild



PUBLICERAT: 2010-05-19, 18:20:36 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
fia

cool sov stil=) söt hon är! kram



PUBLICERAT: 2010-05-19, 20:48:03 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: