2010-05-27
 09:17:36

Tandläkaren + Balen

God morgon!

Igår vart det fullt upp efter jag varit hos tandläkaren lagade mina två sista hål som inte var roliga dom var tydligen jätte djupa så både sköterskan och tandläkaren sa att det var tur jag hade bedövning till råga på allt så tog inte bedövningen så han fick ta två ampuller denna gången. Känner mig mör i munnen idag kan jag lova. Sen tog vi en snabb vända på stan för var tvungen att inhandla kläder tills imorgon då vi ska på student firande :D Casper hade inga fina byxor och sen hade jag 25% på ett helt köp så det blev billigt och bra :D När vi varit på stan så satte vi oss och åt en pizza på campino och sen bar det iväg för att titta på när dom kom med sina fina balklänningar.Helt otroligt vad fina kläder det finns. Det var extra kul att kika på dom igår för vi har 3st som tar studenten i år :D


Alexandra i vitt,Pontus  och Malin i rosa. Dom var så fina hela högen tänkt när mina blir så stora vad man kommer att vara blödig haha :D

Nu ska jag sätta fart att städa för det kommer folk hit i helgen och det ser hemskt ut som vanligt spelar ingen roll att man städar känns det som för det blir lika stökigt igen.

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: