2010-11-03
 18:36:10

Då var det kväll igen

God kväll!

Jösses vad en dag går fort jag tillbringade min hemma hos Emma och tjattrade lite och sen hjälpte jag henne o dammsuga och plocka undan lite saker det var riktigt fint där inne nu bara lite saker som ska upp på väggarna sen är hon klar :D Kommer bli jätte fint sen när allt är uppe.

Jag sitter just nu och väntar på att Johan ska komma hem igen från borås han är o kollar på en soffa med Emma. Sen ska vi äta lite när dom kommer tillbaka och sen ska jag gå iväg o jobba kl 21 ska bli skönt har saknat jobbet o min brukare som man kan skoja o skratta med :D

Ha en bra kväll/natt


KRAM


Sofia

låter som du haft en bra dag gumman:) kram



PUBLICERAT: 2010-11-03, 19:15:38 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: