2010-11-10
 23:07:48

Emilia

Emilia har börjat säga inte ha napp och lägger ifrån sig den. Dom senaste kvällarna har hon somnat med nappen i munnen men sen har jag lagt undan den så det känns som vi kommit en bra bit på väg nu med nappen så jag hoppas att den snart är borta helt o hållet.Nu accepterar hon mera att man säger nej om hon frågar efter nappen hon får ett hysteriskt utbrott men sen lugnar hon sig.Det vill till att inte ge vika för då är man ju på ruta ett. Hon fick ha den en stund innan nu ikväll för hon hade så hög feber o då ville jag inte bråka med henne.

Hon har börjat säga när hon ska kissa inte jämt men det kommer ibland att hon säger till. När våran toa är i ordning ordentligt då ska vi köra hårt på toa träning för hon börjar bli mogen. Kanske en dum årstid att sluta men någonstans måste man ju börja i alla fall :D

Hon pratar mer o mer som man förstår och sätter ihop olika meningar bara Johan som har lite svårt att förstå henne i vissa lägen men det är ju en vanesak det där antar jag. Jag är ju den som varit mest med henne och hört henne säga samma ord flera gånger men ibland kommer nya ord som man aldrig hört innan.

Det är min lilla plutta som börjar bli en stor plutta :D

Mamma älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: