2010-11-14
 22:15:28

Farsdag!

God kväll!

Har varit en lugn farsdag jag kom hem vid 8.15 och då aktiverade jag kaffe bryggaren och sen så tog jag fram Johans paket ifrån skåpet och barnen fick överlämna sina saker :D









Jag låter bilderna tala för sig själva :D Den första bilden har Casper ritat så fint coh skrivit med viss hjälpt den översta texten han är så duktig på att rita :D Han fick en bräda att ha datorn på och en klocka kombinerat med väderstation :D

Till middag blev det idag stek av råddjur vart himla gottigt :D


MUMS var det i alla fall :D

Har även idag varit ute och kört bil och det gick mycket bättre idag än förra gången men jag är rätt nöjd över mina första körning men Johan förvirrade mig då men nu har vi rett upp det och satt o diskuterade körningen innan vi gav oss iväg och han visade mig hur jag skulle göra och det gjorde jag utan problem. Nu känner ajg dock att jag behöver ha lite mera utmaning för att bara harva på samma ställe är lite tråkigt visst det ger övning men man övar bara på samma hela tiden. Men det får vi se nästa gång vi ska ut och åka :D

Nu är det snart dags att inta sängen för att sova lite känner mig extremt trött och har ont i min mage fortfarande imorgon ska jag ner på apoteket och kolla om jag kan köpa något för det för nu orkar jag snart inte mera ska testa så får vi se hur det går annars får jag ringa vårdcentralen och få komma upp o undersöka min mage.

Ha en bra natt.



Emelie, ung mamma till Nellie

Ja det är fasen inte billigt och kan inte påstå att vi är så jätte nyttiga. Vi brukar handla på Willys eller ica maxi. Det är olika =) Ica maxi är jätte bra men Willys är lite billigare + att vi tycker om att handla där för att vi har självscaningskort där.





PUBLICERAT: 2010-11-15, 19:43:31 | URL: http://mlie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: