2010-11-06
 14:41:42

Första körningen avklarad :D

Jag är ganska stolt över mig själv faktiskt körningen gick kanon bra trodde att jag skulle vara sämre än jag var hade inga problem med att växla det ända jag hade problem med var att hålla mig i rätt läge på vägen för våran bil drar väldigt åt höger så man får kompensera det hela tiden o då blir det lite vingligt :s Sen hade jag lite svårt att ta ur svängen riktigt men en gång till så kommer det gå galant sedan :D

Nu väntar jag lite på att klockan ska gå så man får börja piffa upp sig för kvällen som komma skall ska bli jätte kul o får göra sig vacker och spöka ut sig lite hihi :D Fast jag är ju den som åker på att måla hela familjen så vi får se hur det går :D

Ha en riktigt bra lördag alla mina nära o kära :D

KRAM


sofia

Det är ju aldrig den som kör som det är fel på det är ju alltid bilen gör som jag går det riktigt dåligt är det en jävla skit bil =P hehe Sa det mycket i början men konstigt nu säger jag det aldrig hehe kanske beror på att körvanan kommit upp;) kul att det går framåt gumman glad för din skull fortsätt öva:) kram



PUBLICERAT: 2010-11-07, 17:16:18 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: