2010-11-12
 08:53:28

Fredag morgon!

God morgon!

Hu vad trött jag är idag varit en kämpig natt,Gick o la mig vid 22.30 pga magont och väl i sängen så somnade jag ganska omgående. Vid 01.30 väcker Johan mig och säger till mig att gå upp o kolla vad Emilia gör blir lite sur eftersom han redan är vaken och jag sov verkligen stenhårt då jag nästan blev rädd när han väckte mig. Fick till svar att jag försöker sova så du får gå upp,vimelkantig som jag var knatade jag upp och kollar vad hon pysslar med och hon håller på med hon letar efter nappen som har kommit bort,hon känns lite varm men inte så farligt jag var i det läget för trött för att avancera o hämta tempen men bedömde att läget var rätt okej. Sagt och gjort knatade jag till sängen igen och vid 04.30 vaknar jag till av att Emilia hostar där inne tänker inte så mycket mera på det men strax efter så kommer Emilia in till oss och ber mig komma o kolla i hennes säng vimelkantig även denna gång så går jag o kollar vad hon vill och då har hon hostat så hon kräkts i sin säng. Så bara att fixa till det i dimman.

Sen hade jag enorma svårigheter att somna om somnade nog vid 06.30 igen. Hatar sånna nätter men vag gör man. Så idag blir det att hålla ett öga på Emilia o se om hon tänker fortsätta kräkas eller om det bara var tillfälligt. Hon gör ju så när hon är sjuk för det mesta så spyr hon massor pga allt slem det har hon alltid gjort men man blir alltid lika orolig att det kan vara magsjuka  för det vill vi inte ha speciellt inte nu när man ingen egen toa har.

Idag har vi inget planerat alls blir en lugn hemma dag Johan har kort dag idag och vi väntar på att badrumms killen ska höra av sig o kolla om det har torkat så han kan börja kakla där inne vilket jag hoppas för i helgen vill vi gärna ha en fungerande toa. Visserligen jobbar jag både idag och imorgon men allt underlättar ju för dom här hemma och jag kommer ju hem så tidigt o börjar så sent så man är ju hemma hela dagen i alla fall :D

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: