2010-11-10
 19:05:27

God kväll!

Hej på er!

Tänk att det redan är onsdag kväll  vart har resten av veckan taigt vägen tro :S Ikväll är jag ledig och det ska bli skönt att sova i sin egen säng och få vakna upp i den utan att behöva känna att man måste iväg barnen fick ledigt ifrån dagis imorgon. Men när jag kom hem ifrån dagis så upptäckte jag att Emilia hade över 39 grader i feber så hon var inte allt för glad idag men hon har suttit ganska stilla och nu har hon gått o lagt sig för kvällen och hon har nog somnat redan.

Idag har jag inte gjort jätte mycket pratat med mor och sen så var jag ute och gick en sväng och sen var det dags att hämta barnen på dagis och sen tog vi bussen hem.

Nu sitter jag o kollar på tvn och känner mig allmänt trötter.

Ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: