2010-11-05
 09:42:00

God morgon Fredag <3

Det var en tuff natt på jobbet somnade vid 01.45 ca jösses vad jag känner mig seg idag huvudet dunkar och allt man kan tänka sig känner jag i min kropp just nu pga trötthet. Har så mycket som jag vill greja med men kroppen orkar inte. Ska snart sätta fart med och göra det jag hade tänkt för dagen i alla fall. Ska hjälpa Emma med en sak idag med så kanske blir att jag knatar bort dit om ett tag har inte pratat med henne ännu idag så inget är besätmt ännu.

Har tagit fram räkor ifrån frysen och tänkte att jag o älsklingen skulle avnjuta en räkpaj till kvällen och kanske ett glas vitt till det. Vet att vi får besök ikväll men jag vet inte om hon vill ha men det ordnar sig nog :D vissa dagar saknar jag familjen när man sitter här ensam och övergiven borde igentligen sova men snart kommer en hantverkare och ska greja i badrummet snart kommer dom att lägga på en gummi yta på golvet och då får man inte vara inne på toaletten på 3-4 timmar så vi får lösa det genom att vara borta ett par timmar men han skulle komma vid 11 tiden så det ordnar sig nog barnen är ju inte hemma innan kl 14 så det kanske hinner torka någorlunda i alla fall. Men nu börjar det hända saker där inne i alla fall jag bara längtar tills kaklet kommer på plats så det slipper kännas som ett tomt skal med bara en toa i hörnet som man får spola med en hink med vatten. :(

Tror minsann att katten har fått frispel hon springer här med en råtta och slänger den i luften hon är nog rastlös stackaren eftersom hon inte får gå ut pga bebisarna hon har i magen vill inte att hon ska få dom ute hua hemska tanke så hon får vara inne tills dom har kommit ut :D Har nog aldrig sett henne busa som hon gör nu :D

Ha en riktigt bra fredag <3

KRAM


Remymette

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...



PUBLICERAT: 2011-04-04, 17:32:47 | URL: http://remymette.blogfuture.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: