2010-11-07
 19:42:46

Halloween party

God kväll!

Igår var en kul dag hade roligt på festen var lagom lugnt och inte så mycket alkohol jag drack nog bara 2 cider o lite bål men det räckte gott o väl för mig har inget direkt sug efter att dricka så himla mycket huvudsaken är att man har trevligt tycker jag :D Vi spökade ut oss hela familjen och jag har inte orkat lägga in korten från kameran då jag varit ganska trötter idag blev inte jätte mycket sömn i natt eftersom jag sov i en soffa som var lite trång o alltid när jag ska sova borta så har jag väldiga svårigheter att sova.

Idag har vi inte gjort så himla mycket annat än tagit en rejäl promenad uppe vid ishallen och kollat på hur bygget av nya fotbollsplanerna går och lite nya hus som dom har byggt där med. Casper var trött pga att han kom i säng sent igår och vaknade tidigt imorse men vi hade mysigt och det var uppfriskande väder så det får bli promenad där uppe flera gånger och då med lite mera kläder på oss för det var kallare än man tror. Sen gick vi hem och gjorde tacos till middag och efter det begav vi oss till svärmor där barnen fick bada och gjorde fruktsallad och åt lite kaka :D

Nu sover barnen och jag sitter nersjunken i soffan och bloggar på Johans dator :D Ska snart ta mig i kragen och gå o byta om för att bege mig till jobbet och slta lite :D jobbar många dagar denna veckan så det kommer nog att bli lite tufft eftersom man oftast kommer i säng ganska sent men det gör inget sova kan man göra när man blir gammal :D

Längtar till första helgen i december så jag kan spricka jag känner att jag behöver ha ett miljöombyte vill gärna komma ut o se lite annat och framför allt träffa Sofia o hennes underbara son <3 har kännt varandra via datorn i flera år men aldrig kommit tillskott att träffas så detta ska bli kul o sen att få bo på hotell i två nätter ska bli skönt det med o få äta lyxig hotell frukost :D

Ha en bra kväll!

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: