2010-11-20
 21:49:04

Halv dag i Borås!

God kväll!

Kl 10.30 satte vi oss i bilen och åkte iväg till Borås och besökte Leos lekland i några timmar.Barnen hade jätte roligt och efter en stund kom Emma och Jonathan dit och busade lite med :D Emilia var så duktig när vi åt mat hon tryckte i sig två stora pannkakor med sylt o grädde utan att protestera hon satt snällt på en stol och mumsade i sig. Hon som tidigare har hatat pannkakor men den senaste tiden slinker det mesta ner i magen på henne även lite tillbehör och inte bara tex past o potatis med sås. Något som hon älskar är lax det kan hon nog åta hur mycket som helst av.

Vid 14.30 ca så travade vi till bilen och satte oss och åkte till öb och skulle köpa kattsanden men det blev inte så kom hem ut med lördagsgodis i stället. Sen tog vi farväl av Emma o Jonte. Sen travade vi in på hobbex och Johan visade alla bilar han ville ha i julklapp :D Var en hel del han ville ha om man säger så men det var fina bilar o det kan ju vara en hobby att syssla med :D Jag hittade lite saker som jag ville ha av tomten med men det återstår att se om det blir så :D

Vid 16 var vi hemma och sedan dess har vi inte gjort så mycket. Casper har spelat lite på sitt gameboy och jag o Emilia roade oss med att kolla på nature på ett vetrinär program hon älskar verkligen allt vad djur heter :D Hon blev jätte arg när programmet tog slut :( Vid 17 slog Johan igen sina ögon i soffan och vaknade till liv vid 21 så nu sitter han i alla fall uppe o ser levande ut.

Jag ska snart knyta mig tror jag är jätte trött.

Imorgon har vi inget direkt planerat tomten kommer till klubb stugan så vi ska ev dit och kolla på tomten.

Ha en bra natt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: