2010-11-05
 22:07:59

Herregud vart tog dagen vägen!??!?

God kväl!

Ja tiden efter mitt inlägg i morse bara susade förbi :s travade iväg till Emma imorse och sen så har jag varit där hela dagen o hjälpt henne med ditt o datt :D Men det blev bra och jag underlättade lite för henne inför morgondagen så jag ställde mig o skalade ca 2kg potatis som vi sedan rev ner och ställde i vatten byttor i kylskåpet så hon slipper stå o göra det imorgon Johan delade potatisen och Emma la det i maskinen vilket teamwork :D Johan hjälpte henne att handla hem det som behövdes och tiden bara sprag iväg vid 17 ringde svärmor och sa att hon var utanför som tur var hade vi glömt låsa dörren pga hantverkare som varit här idag och grejat så hon fick gå in o vänta så länge.

Badrummet börjar arta sig nu känns skönt att det är en bra bit påväg :D Men fortfarande låååångt kvar. Får se vad dom gör på måndag men jag tycker dom har hunnit med himla mycket på bara denna veckan så jag hoppas att dom hinner kakla o greja nästa vecka det hade varit så skönt.

Har tittat på Idol nu ikväll och väntar nu på att nyheterna ska ta slut så man får se vilken som åker ur denna veckan är himla svårt att säga vem som åker för alla är bra tycker jag. Hade tänkt ha lite kvalitetstid med min kära man som jag knappt sett under dom senaste veckorna för det alltid har varit något att greja med men vad gör han då tror ni.... Jo han sover i soffan det var väl ovanligt :s Så jag får roa mig med att sitta och kolla på nätet och blogga.

Längtar tills imorgon då vi ska iväg till Emma på maskerad ska bli så himla kul och få göra något annat och samtidigt få spöka ut sig lite :D Imorgon ska jag ut på min första tur med bilen det ska bli kul o se hur det går men det får ta den tiden det tar tills man känner sig säker på hur bilen beter sig.

Ha en bra kväll det som återstår. Hörs imorgon.

Kram Kram

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: