2010-11-02
 20:45:25

Känns ändå rätt ensamt

Hej igen!

Vad ensamt det blev alla sover utom jag katten ligger o snusar på en filt i soffan hon har sovit mest hela dagen stackarn hon orkar inte röra sig mycket knappt hon orkar hoppa upp i soffan pga den stora magen :( Men hoppas dom kommer ut snart så det slipper vara så jobbigt för henne men det är nog inte så länge kvar kanske någon vecka. Men hon har utegångsförbud för jag vägrar att hon ska få bebisarna ute det skulle vara hjärtskärande.

Jag vill ut och köra bil men det går ju inte den här dumma årstiden för när Johan kommer hem ifrån jobbet är det jätte mörkt redan speciellt när det ska regna som en galning hela tiden o blåsa. Men jag hoppas att jag kan köra lite i helgen det hade varit jätte kul känner mig så himla taggad att komma igång men man får stå här o stampa :(

Väntar på att klockan ska bli 21 så jag kan kolla på House är väldigt spännande o se hur det går har följt den serien sen den startade o tycker han är en konstig karaktär men ändå bra :D Funderar på om man skulle väcka Johan eller om han ska få sova vidare där han ligger :S Men han är nog en gladare o piggare person när han vaknar imorgon eller någon gång i natt för han var ingen glad prick innan han somnade precis.


Källa : Google

Nej nu blir det toa besök o sen ska jag sätta ner rumpan i soffan jämte katten o vara lite sällskap till henne :D

Kram KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: