2010-11-06
 08:56:50

Lördag!

God morgon!

Vaken men inte pigg,Fattar inte varför barnen måste vakna så tidigt när man väl är ledig på veckorna får Johan dra upp dom ur sängen för att köra dom till dagis märkligt det där. Men nu väntas snart frukost och sedan ska vi förbereda lite inför kvällen ska ner till affären o köpa sprite som jag ska ha med mig hade tänkt gå till systemet men jag kom på att det var stängt idag så jag får nöja mig med det som finns i kylen dom är bara så himla starka dock så jag får blanda ut dom med något.

Vid 11 tiden så ska jag ut o köra bil ska bli spännande jag vet att jag tajatar men jag tycker det ska bli kul o äntligen får köra lite och komma igång innan halkan börjar.

Ha en bra dag så återkommer jag nog senare eller imorgon med kort ifrån kvällen.

Kram


sofia

hoppas att det gick bra att köra gumman:)?kram



PUBLICERAT: 2010-11-06, 14:20:31 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: