2010-11-26
 20:29:42

Lussebak och stor röjing

God kväll!

Oj vad denna dagen har susat förbi fort det sa bara vrom så var det kväll igen. Gick upp runt 07 och sen så åt jag och Casper frukost och vid tvn o myste :D Emilia vaknade runt 08 och då hjälpte jag henne med att plocka fram fil så hon fick äta lite medans jag plockade fram assistenten och alla ingredienser till lussebullar :D sagt och gjort så satte jag degen och den fick jäsa sig stor och fin.

Blev 5st påsar när det var klart :D sen satte jag igång med att riva i bokhyllan och plocka ur den. Har den ju ute på annons och det skulle kommit ett par idag och kollat på den men dom fick problem med värmen i sitt hus så dom kommer ev på söndag i stället jag hoppas verkligen vi blir av med den har ju ett projekt vi vill göra i ordning där i stället så det ska bli skönt o bli av med den STORA möbeln.

Nu sitter jag och smuttar på ett glas vin och ska lägga mig tidigt idag för imorgon åker vi till gekås och ska shoppa lite julklappar och ev lite kläder.

Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: