2010-11-30
 15:30:52

Mår kasst i dag :(

Hej på er!

Jag mår verkligen inte bra idag kan knappt prata så sjukt ont i huvudet och så himla trött skulle kunna somna på studs. Längtar så otroligt efter att Johan ska komma hem ifrån jobbet nu har varit en lång och jobbig dag. Mitt i allt kom jag på att vi missade ett viktigt möte på dagis igår kväll. Det hade flugit ur mig totalt kom på det när jag såg lappen på kylskåpet. Får ta den informationen sedan vi vet ju redan hur vi vill göra men så pinsamt :(

Ikväll blir det lugnt jag ska försöka stå i en låååång varm dusch så man kanske känner sig lite piggare sen blir det sova relativit tidigt så man kanske mår bättre när man vaknar imorgon,Gör jag inte det så måste jag nog ringa chefen igen o säga att jag inte är frisk ännu om jag är så hes som jag är idag så hör han nog det ganska snabbt. Fast det märkliga är att jag är bara hes och känner mig trött.

Satt och myste med kissarna innan och dom är för söta och Pussi tar hand om dom så fint. Fast man blir lite rädd när hon lägger sig i sin korg så bara dunsar hon ner rätt på dom men det är nog ingen fara men det ser så läskigt ut. Men har nog listat ut könen på dom flesta nu bara en som jag är osäker på för den ser ganska svullen ut fortfarande. Men av det jag sett så ser det ut som det är två hanar och en hona. Fast jag hade velat att en av dom gråa var en hona hade blivit lättare att besluta vilken man ska behålla.

Nej nu ska jag gå o förbereda maten blir enkelt idag blir hambugragre och pommes samt bröd till det.

Ha en bra tisdag det som återstår.

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: