2010-11-16
 20:20:38

Min Tv kväll :D

Idag är det mycket bra på tvn tycker jag :D

Just nu är det Äntligen hemma med Martin Timell som har gått i många sesonge nu tycker jag men är kul att se dom göra ett miljövänligt hus :D Kl 21.00 börjar House ett av mina favorit program som jag följt sedan det startade och jag gillar lite hans nya stil fast han är roligare som läkare men vi får se vad som händer i dagens program :D

Kl 22.00 börjar bartender skolan och det är mest kul att kolla på för Vanita Bergman är med där i hon medverkade i lyxfällan och hon verkar vara ganska blåst förlåt men den personen blir jag inte klok på.

Barnen har somnat nu och hoppas dom sover gott i natt :D Casper har varit väldigt trött den senaste tiden alltså inte så han sover men man ser i hans ögon att han är trötter och lite dimmig blick har några funderingar på vad det kan vara. Ska ringa till barnmotagningen imorgon och bara höra lite med dom.  Sitter även just nu att letar tips på aktivitet i Borås på Lördag har lovat Casper en hemlig resa och han tjatar varje dag på vad det kan vara men det lutar åt Leos lekland med en god lunch som avslutning på det hela men vi får se :D

Snygg stil va?



Nu är reklamen slut så ska återgå till tvn :D Ibland är det bra med reklam så man hinner att blogga :D

KRAM


Emelie, mamma till Nellie

Den finns att köpa på jysk :)



PUBLICERAT: 2010-11-16, 20:58:37 | URL: http://mlie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: