2010-11-25
 07:12:05

Nej jag vill inte!

God morgon!

Vaknade upp med världens halsont som hade eskalerat sedan igår och massa hemskt tjockt snor i min näsa låter som en hel karl när jag pratar. Var ju inte alls längesedan jag var förkyld har inte tid med att bli sjuk :( Får avakta imorgon och se hur det artar sig annars får jag ringa jobbet och säga att jag får bli hemma och kurera mig eftersom det är noll tollerans mot just förkylning för han jag jobbar för.

Nu väntar jag på att snickaren ska göra det sista i badrummet och så kommer rör läggaren idag med och kopplar in VATTEN :D till kvällen kanske man kan ta sig en välbehövlig dusch i sitt eget badrumm om allt flyter på som det ska jag längtar inte ett dugg :P Strax efter kl 08 tänkte jag knalla iväg med barnen till barnmotagningen och lämna in ett urinprov ifrån Casper samt att väga honom han har blivit så himla mager det sista så det är hemskt har misstankar om en sak men det är bättre att inget säga för då kanske det bara blir fel men jag hoppas att det inte är det vi tror. Kryptiskt jag vet men det är bättre att de är så.

Efter vi har kommit hem ifrån barnmotagningen så tänkte jag knalla ner en sväng till ica eller lidl och köpa saffran och måste ev köpa hem mera socker är inte hundra på att de räcker och så ska vi baka lussekatter tillsammans och om jag hinner och orkar så ska jag försöka ta mig en runda till systemet och köpa hem lite glögg som vi kan kalasa på ikväll.

I natt har det snöat ännu mera så nu får man väl verkligen ploga sig fram med vagnen när vi ska iväg kanske skulle ta snowracern men är inte säker på vart jag ska ställa den inne på vårdcentralen så den får stå ifred så det blir nog vagnen ändå. Emilia är ganska hostig så det är dumt att chansa är ju ändå nästan -5 grader ute.

Ha en underbar dag.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: