2010-11-04
 19:20:32

Redan kväll vart tar dagarna vägen?!??

God kväll!

Jaha då var det redan kväll igen då. Det gick bra i Borås Emilia väntade troget på sin tur och väl där inne så låg hon ganska stilla o lät dom ta korten på henne sen åkte vi hem igen tog en liten fika på donken med glass o muffins. När vi var hemma så tog jag och Emilia en liten sväng på stan och kollade köpte en förlängning till min bh tycker den klämmer så hårt i sidorna så jag hoppas att det blir bättre nu. Sen knatade vi hem och satte igång och började städa nu är det någorlunda rent överallt utom sovrummet och det tänkte jag försöka ta imorgon medans barnen är på dagis. Om det är fint väder imorgon tänkte jag ta med mig familjen ut på en promenad och ett besök på bolaget inför lördagens maskerad :D

Ska bli kul att komma iväg lite och få göra lite annat och ha lite skoj :D Hoppas att man får till det med sminkningen och så med för jag ska vara djävuls kvinna hade jag tänkt kommer att lägga upp kort här på söndag om jag hinner ska jobba på söndag natt annars så gör jag det på måndag morgon när jag har kommit hem :D

Ha en jätte bra kväll ska umgås lite med familjen innan det är dags att gå iväg till jobbet och slita lite :D

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: