2010-11-09
 16:38:02

Snö snö åter snö

God middag!

Ja det har snöat ihärdigt hela dagen och det ligger nu vitt och fint på marken men det känns mysko med så himla mycket snö på engång :S När man vaknar imorgon kanske vi inte kommer ut pga all snö. Det blir nog lite jobbigt att ta sig hem ifrån jobbet med andra ord om så skulle vara fallet.

Idag har jag inte gjort jätte mycket legat o kollat på massa inspelningar jag låg efter med och sen så har jag diskat och lagat mat.Väntar nu på att min älskade familj ska komma hem så man får pussa lite på dom en stund. Dock så har jag ett jätte problem och det är att vi inte har någon toa och jag är så fruktansvärt kissnödig så jag vet inte vart jag ska ta vägen har nog hållt mig i snart 5 timmar och jag gör snart vad som helst för att få kissa om jag så ska ut o sätta mig i snön. Dom har nämnligen lagt på ett lager med gummi på golvet och på väggarna så där är tabu att gå in just nu.

Dom skulle komma ifrån byggarvid med en nyckel till en annan lägenhet men ännu har hon inte dykt upp och jag börjar bli lite orolig vart ska man ta vägen på toa annars menar jag :S om hon inte dyker upp ska jag ringa o skälla på dom imorgon för då ska vi banne mig inte bara få 10% i avdrag på dygns hyran utan dom fulla 47% som man får om dom inte har hittat någon tillfällig lösning. Tänk vad jobbigt det kan vara och behöva hålla sig en längre tid man blir ju helt knasig o kan inte tänka på något annat än att man måste göra sina behov på vilket sätt som helst o det kvittar hur.

Ikväll händer inte så mycket jag ska gå iväg till jobbet och jobba lite och sen är jag ledig tills fredag kväll sen jobbar jag även lördag så denna veckan består av en himla massa jobb känns det som är inne på min 3e natt nu så man saknar familjen ganska mycket.

Ha en bra fortsatt trevlig dag/kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: