2010-11-25
 13:01:31

Snööööö!!!!

Gud vad det snöar jag vill inte ha mera nu det räcker gott o väl med det som har kommit nu

Kolla på våran baksida detta kort är taget med mobilen så inte bästa kvalite



Tycker att det börjar bli lite väl mycket nu faktiskt. Inte har dom varit här o skottat heller så men får kliva över massor när man ska ut i snön.

Besöket på barn gick bra mina misstankar stämde inte och det är jag jätte glad för. Casper väger nu 20,6kg och är 113cm lång inte konstigt att 110 kläder svajar på honom :D När vi ändå var där så kom Emilias läkare och pratade med oss och vi fick lite nya salvor som vi ska smörja henne med och även ge tavegyl till natten så hon kan sova lugnt o inte klia halvt ihjäl sig. Så lite senare ska jag trava ner till apoteket och hämta ut en hel hög med mediciner tur man har frikort en stund till :D

Vid 11.30 kom rörmokaren inramlades och har nu satt upp en jätte fin dusch stång och en ny blandare. Sen skulle han börja montera in toastolen och frågade om den alltid sett ut så som den gör nu inne i porslinet och jag sa att det har blivit värre nu när det inte har gått o spolat ordentligt. Så han blev ganska sur o ringde till byggmästaren och sa att jag vägrar att sätta in den där toan när allt annat är nytt,så han ringde i sin tur till sin chef. Efter en stund ringde han upp igen och sa att vi ska få en helt ny toa stol :D Så nu är allt nytt där inne utom elementet då men det ska vi måla tänkte jag. Han sa att man kunde köpa lack färg och måla det med :D Funderar även på att ta rollern lite i taket på vissa ställen och måla för det har inte blivit så fint på vissa ställen.

Idag kommer en ny möbel att flytta in i våran hall längtar redan :D

Ha det bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: