2010-11-02
 19:38:17

Tisdag kväll!

God kväll!

Jag har varit otroligt trötter hela dagen känner mig totalt död i kroppen. Längtar till jobbet med massor ska bli skönt att få jobba imorgon kväll det blev en lång ofrivillig ledighet men i mitt tillstånd hade jag inte klarat av att gå till jobbet. Idag har jag gjort trolldeg till barnen bakat en kaka och städat av i köket lite averkat två nya filmer med barnen som jag tittat på när jag var liten gamla godingar som Skönheten och Odjuret och Lejonkungen dom tyckte om dom filmerna och en annan blir barn på nytt :D Jag är barnsligt förtjust i tecknade disney filmer det kommer jag nog aldrig att växa ifrån. Vid 15 kom en kille ifrån Wegets golv och började greja i badrummet och vid 16 åkte han iväg igen får se om det kommer någon imorgon för han sa inget men dom ringer väl kan jag tänka mig maskinerna står kvar i badrummet och det är låååångt ifrån färdigt. Han sa att det skulle nog ta 1-3 veckor innan det var helt klart kändes ju jätte muntert :(

Idag får nog jag basa över kontrollen,Johan sten sover i soffan :( Emilia somnade redan 18.15 hon var riktigt trött började tjata vid 17.30 redan att hon ville nana inte bra att ställa om klockan för imorse vaknade båda barnen 6.15 igentligen är ju klockan 7 så vad ska man säga försökte få båda två att somna om men det gick inte..

Ska snart lägga Casper bara han får i sig sin smörgås. Imorgon vet jag inte ritkigt vad vi ska hitta på får fundera ut något kul om det inte regnar så kan man ju i alla fall gå ut. På torsdag ska vi åka till Borås och göra en ny röntgen på Emilia ska bli spännande att se vad den visar om det är bra nu eller om vätskan är kvar då kan det bli jobbigt om det är så :( Men vi får nog säkert inte svar på engång ändå så det är bara att åka dit o göra det sen åka hem igen.

Nej nu kallar tandborstning och nattning av Casper :D

Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: