2010-11-16
 15:37:32

Tomt i bloggen

God dag!

Jag har haft lite mycket dom här två dagarna men tar mig nu någon minut att uppdatera här. Igår hann jag bara med att lämna o hämta barnen på dagis känns som mycket av tiden gick åt till bara det. Idag lämnade jag kottarna på dagis kl 9 och sen lämnade jag vagnen hos Johan på jobbet och knatade sedan hemmåt. När jag passerade lidl så ringde dom ifrån Wegetsgolv och sa att dom skulle komma och börja kakla så nu har dom varit här sedan kl 10.45 ca och har gjort en hel vägg vad jag har sett vill inte vara ivägen.

Jag har varit på personalmöte idag med och det gick bra fick sagt det jag hade funderat på och nu hoppas jag att det lir bättre. Har nämnligen fått mer o mer ont i ryggen av sängen på jobbet och det går bra dom veckorna jag jobbar bara 3 dagar men den veckan jag jobbar 4 nätter är det tufft för ryggen. Det var som cheferna sa att vi sover ju många timmar i sängen per natt och då ska det kännas bekvämt så det var skönt att veta att dom är på min sida och ska fixa det :D Ska på julbord med jobbet datumet är inte spikat ännu men det ska bli trevligt :D

Nu ska jag snart ställa mig och knåpa ihop lite middag för familjen kommer snart hem <3

Imorgon är mina kottar ledig ifrån dagis och det känns skönt dock ska vi iväg på ett läkarbesök 14.30 i borås som blev lite akut inbokat eftersom dom fått en återbesöks tid så vi ska bara göra ett hörselprov sedan får vi veta utslaget på tisdag när vi ska dit igen i nästa vecka.

Slänger in en bild på våran lata trötta höggravida katt :D


Ha det bra. Kanske uppdatera mera ikväll om jag orkar.

KRAM


sofia

låter som en bra dag gumman!:) söt katt! kram



PUBLICERAT: 2010-11-16, 16:39:34 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: