2010-11-08
 09:39:17

Trött måndag

God morgon! eller ska man säga god middag ?

Har i alla fall varit vaken sen 06.30 så det borde nog vara god middag snart :D Hände inte jätte mycket igår satt på jobbet och kollade på tv och kom i säng vid 00.30 tror jag klockan var.

Änn så länge har jag inte hunnit göra så mycket har suttit i soffan och kollat klart på ensam mamma söker som jag spelade in igår och nu ska jag snart lägga mig o slappa i soffan igen känner mig trött. Blev som sagt inte många timmars sömn i lördags natt och det kommer konstigt nog aldrig dan efter utan ytterligare en dag senare så känner man sig helt död i kroppen. Så jag ska passa på o ta det lugnt och ligga o vila tills det är dags att hämta dom små huiliganerna på dagis. Inväntar även hantverkaren som borde dyka upp i dag det är i alla fall min dröm så det händer något med badrummet snart vill ha det klart snart så man kan få gå på toaletten som en vanlig svensson för att spola med en hink och bortsta tänderna och tvätta sig i köket,och duscha i källaren är inte så kul faktiskt efter att 2månader snart har gått så är man lite trött på det hela så att säga.

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: