2010-11-01
 21:21:51

Trötter

God kväll!

Känner mig helt slut,Upp kl 06 och palra på sig kläder o vara på dagis till 7,15 -16 efter det så ångade vi hem till Emma där Johan hjälpte henne med några hyllor o en lampa. Sen hem o äta och sen satte jag igång o stor städade köket så här sitter jag nu o njuter  av ett rent kök och sovande små troll som var så trötta så dom inte visste vad dom hette. Emilia hon bara skrek när hon skulle lägga sig hon ville inte hänga sitt halsband på kroken för det skulle hon sova i o ja det var ett himla väsen men hon somnade på två röda så hon var övertrött det hördes lång väg.

Idag så kom papprerna från transport styrelsen och Johan blev godkänd som handledare så nu gäller det bara att hitta ett bra tillfälle att börja köra på :D Jag är taggad till max kan jag säga hoppas det kommer att gå bra :D


Nu ska jag fortsätta kolla på csi ha de kanon bra :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: