2010-11-11
 22:18:44

Tvätt dag

God kväll!

Gud vad jag har sprungit i trappor idag upp o ner upp o ner till tvättstugan hela dagen lång började kl 07.15 o tvätta och har plockat o donat med tvätten lagat mat och sen gick vi ut en timme och gjorde en snögubbe och Emilia stod o lekte med vatten nästan hela tiden.



Vid 15.15 kom Emma o Jonte och busade lite Emma hon lånade mitt word då hennes hade lagt av ett skol arbete som skulle in så självklart hjälper man till :D sen kom hennes kille och drack en kopp kaffe innan dom gav sig iväg för att handla mat :D

Sen kl 20 har jag suttit i soffan och kollat på tv. vid 20.45 så hämtade jag det sista i tvättstugan så ja min dag har bara bestådtt av hemma sysslor men nu är i alla fall det mesta tvättat säkert något jag har glömt som vanligt men i alla fall det mest akuta är gjort. Nybäddat i alla sängar och barnen sover sött. Emilia sover väldigt oroligt dock men beror nog på att hon har en aning feber inte högt men säkert något som inte vill bryta ut riktigt. Är så himla glad hon har inte druckit välling alls på hela dagen utan ätit mat och äter kvällsfika på kvällen innan hon går o lägger sig och hon frågade mig imorse om hon kunde få men då stod frukosten på bordet o sen glömde hon av det. :D

Ska nu logga in på 1177 för att kolla lite har så himla ont i min mage blir tokig snart :(

Ha en bra kväll/natt

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: