2010-10-19
 19:03:34

Dagarna virvlar förbi

God kväll!

Jösses jag har inte skrivit på 5 dagar men har inte orkat och har haft sjukstuga till max här dom senaste dagarna/veckorna Emilia börjar bli piggare men har en hemsk hosta fortfarande så får se vart det leder någonstans. I söndags så insjuknade även Casper i en rejäl förkylning med hosta och feber han är lite piggare idag men han har fortfarande lite feber så vi får hålla tummarna att det vänder snart. Fick tid igår till röntgen till Emilia den 4e november så jag hoppas att vi får svar på våra funderingar då.

Jag börjar även få ont i halsen :( har inte tid att bli sjuk men känner mig hängig och trött så får se hur jag mår imorgon annars så får jag sjuksriva mig ifrån jobbet eftersom jag inte får gå dit om jag känner mig förkyld pga hans immunförsvar. Men det är ju för hans bästa :D Barnen sitter o kollar på expedition wildmark på barnkanalen Emilia ser mer eller mindre sovandes ut men tänkte ha henne vaken en stund till för hon har börjar strula på nätterna så tror vi behöver lägga henne senare på kvällen så vi får se hur det går i natt. Igår satt hon uppe med oss och kollade på tv för hon vaknade vid 20 o det gick inte få henne att somna om så hon kollade på ullared med oss :D Men vid 21 så hade hon äntligen somnat igen så jag fick kolla på csi i lugn o ro :D Ikväll så ska jag kolla på House om det är jag har inte hört något annat i alla fall. Väntar på att Johan ska komma hem han har varit o bytt däck på sin mors bil men det tog en evig tid känns det som :(

Imorgon kommer dom o river ut inredningen i vårat badrum längtar som en galning så jag ska snart orka mig på att plocka ur det sista som är där inne.Hoppas även på att få svar hur dom ska göra med köket om vi får det renoverat eller inte annars gör vi något åt det själva. Ska slänga in ett kort på mina busar var ett tag sedan nu





Inte så fin i håret med smeten var god :D



Ha en bra kväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: