2010-10-27
 08:44:08

Gud vad jag är trött!!

God morgon eller ska jag säga god natt?!?

Jag har nästan precis kommit hem ifrån jobbet petat i mig två mackor och ska snart göra en till för magen skriker lite fortfarande efter något att äta. Jag är inne i en period då jag skulle kunna äta hur mycket som helst fattar inte varför men jag försöker att begränsa mig någorlunda i alla fall men ibland blir man arg på sig själv för att man inte lyckas.

Idag ska jag till doktorn kl 10.40 så får se hur det går men jag tror att jag har ställt rätt diagnos så får se om det stämmer med verkligheten så att säga. Ikväll ska jag o Johan iväg till körskolan och gå på handledarutbildning för körkortet och det ska bli kul för det är det sista momentet som fattas för att det ska bli godkänt eller icke godkänt. Hoppas att beskedet kommer snabbt för jag vill börja köra bil NU :D

Nej ska slänga mig i soffan och kolla lite på tv ingen ide o lägga sig när man snart ska iväg igen.

Ha en bra dag.,

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: