2010-10-27
 11:35:24

Jag ska nog bli doktor

Ja som rubriken lyder så ska jag nog ta och bli doktor jag hade som jag själv ställd diagnos på urinvägsinfektion IGEN så nu ska jag knapra piller i 1 vecka men jag är glad att jag fick medicin nu så jag kan gå på party den 6e o spöka ut mig :D

Nu ska jag snart ut i regnet och hämta mina busar på dagis saknar dom otroligt mycket men känner inte alls för att cykla i spö regn så vi får se om vi rent utav tar bussen hem.

Ha det så bra.

KRAM


sofia

stackars dig gumman krya på dig! Jag vet hur det känns brukar få det i bland med=/ gör så jävla ont ju=/ skönt att du fått medicin den hjälper ganska fort så man slipper ha ont! stora kramen! Fia



PUBLICERAT: 2010-10-27, 14:43:15 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: