2010-10-09
 13:15:53

Jaha då var det dags igen då :(

God middag! Emilia fick vara feber fri i 3 dagar och pigg som en nötkärna men igår så somnade hon väldigt tidigt och hon brukar aldrig däcka innan kl 18 var längesedan men igår kl 18.15 så somnade hon i soffan,Bar bara över henne till sin säng och där sov hon till kl 9 imorse när jag väckte henne o då var hon glödhet tog temp o ja mycket riktigt hon hade 39,5 så bara i med alvedon sen blev hon pigg har varit ute på baksidan en sväng och tagit in utebord och sånt så det inte för fryser sig om det skulle slå till o bli kallt. Sen sa Johan att Emilia såg väldigt blek ut när vi kom in var ute kanske 15 minuter totalt o då la jag henne i soffan och tog temp då hade hon nästan 41 grader :S stackars snuttan. Nu har hon somnat i soffan och det får hon göra tills hon vaknar så kanske hon mår bättre när hon vaknar sedan. Tycker bara det är märkligt att hon har feber fast hon äter antibiotika så får hålla koll på det o ringa på måndag till barn igen o se om dom har något råd till mig eller om vi behöver byta sort.

Johan och Casper har åkt till motorbanan för och kolla på klubb mästerskap var meningen vi skulle åkt hela familjen men nu blev det far o son mys i stället,Ikväll ska vi äta hemma gjord pizza så det blir mumms längtar redan :D

Ha de så bra nu ska jag sätta mig o spela lite medans det är lugnt i huset :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: