2010-10-01
 09:30:02

Kallt o trött

God morgon!

Idag känner jag mig trött Casper och Emilia har varit vakna om varandra i natt känns det som och kl 06 så tyckte Emilia att det var dags att kliva upp för dagen men efter lite välling och så i soffan där hon parkerat sig så gick hon sedan till sin säng och somnade om igen,Casper var det värre med han somnade aldrig om igen så han lär ju vara lagom trött ikväll kan jag tänka mig.

Idag så har vi inte jätte mycket på agendan det ända jag vet att ja ska göra är att gå ner och köpa grädde och isbergssallad på lidl. Kl 21 börjar jag jobba mitt allra första pass ska bli skoj att se hur det går men det blir nog bra tror jag när man kommit in i det,jobbar ju även imorgon men det är med blandad förtjusning eftersom johan kommer att vara borta hela dagen så hoppas jag att natten har varit lugn på jobbet.

Idag för 5 år sedan stod jag o älsklingen vid altaret och blev man o hustru tänk vad tiden går det var även den dagen vi fick åka in akut med Emilia till östra sjukhuset för att hon mådde så dåligt på neo i borås då var det inte kul att se våran lilla flicka,Vilka minnen man har fått på sin bröllopsdag egentligen men jag är så tacksam för att Emilia är pigg och glad nu och att jag har en underbar man som finns där i vått och tort.

Är även 5 år sedan vi döpte våran stora gosse som har vuxit som tusan sedan dess och utvecklas massor just nu.Tänk vad dom lär sig på så kort tid fast 5år är ju i o för sig inte så kort tid men det är ganska häfftigt när man tänker på det :D Mammas älskar dig Casper <3

Ha en bra dag nu ska jag städa upp ett vattenbad som har blivit i badrummet av någon anledning inte bra o sätta sig här då gör barnen hyss...!!

Kram


Syster

Glöm inte bort finaste Casper som döptes den dagen också ;-) Kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: