2010-10-12
 20:03:28

Lider med min prinsessa!

God kväll!

Sitter och laddar energi för att byta om och snart traska till jobbet vilket jag inte alls känner för bara för att de är som de är hemma. Men det är bara att bita ihop och hoppas att det vänder snart.

Emilia mår inte alls bra hon sitter mest och degar i soffan och går o pysslar med något en liten stund och sen ger hon upp o placerar sig i soffan vid tvn igen. Inget jag egentligen föredrar att hon tittar på inte så här mycket men hon orkar inget annat,Hon har sovit 1 ½ timme på dagen idag med i sin säng o det gör hon aldrig annars. Idag har hon spytt spytt o hostat mest hela dagen lider verkligen med henne när jag ser på henne att hon inte alls mår bra. Likblek och nästan apatisk i mellan varven känns det som. Läkaren ringde vid 18 o frågade hur det var om hon var bättre eller sämre vi sa att det är oförändrat nästan sämre än igår och febern den håller ju i sig dock inte lika högt men 39 grader har hon haft hela dagen. Han skulle ringa imorgon igen och då skulle han ha pratat med sin överläkare o så skulle dom ta till någon annan metod sa han. Igår var sänkan 46 och han blev förvånad eftersom Emilia sprang omkring i rummet som en durecell kanin har aldrig sett henne sådan innan men hon var så speedad så det var inte klokt.

Jag orkar snart inte se henne må som hon gör hon har suttit jämte mig i soffan nästan hela dagen o jag har inte fått gå ifrån henne då har hon blivit jätte ledsen vad gör man inte för sin lilla plutta. Igår var första gången jag fick vara hemma ifrån jobbet med det kändes inte bra men jag visste ju inte hur länge vi skulle bli på sjukhuset och jag hade inte orkat gå till jobbet heller kände jag. Men ikväll ska jag gå sen är jag ledig till fredag natt så får vi se hur det går med Emilia under den tiden o vad som händer. Jag bara svamlar känner jag men behöver skriva av mig lite oro innan jag går till jobbet. Johan han har somnat på soffan och barnen sover med så jag har ingen annan att prata med riktigt.

Ha en bra kväll/natt och så uppdtaterar jag imorgon hur läget är.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: