2010-10-29
 09:24:18

Sjuk

GOd morgon!

Igår kväll var ingen bra kväll Satt i soffan med frossa hela kvällen avancerade till sängen vid 22.30 men jag kunde verkligen inte sova pga extrem frossa.Gick upp tog tempen o mycket riktigt visade den 39 grader vilket jag hade på känn eftersom jag hade sån frossa. Tryckte i mig ännu mera feber nedsättande och efter en stund lyxkades jag somna men när jag precis somnat så kom Casper och frågade om han fick sova hos mig. Jag  kände att jag inte hade lust att ha någon brevid mig när jag mådde så kasst så jag följde med honom till sin säng och han somnade nog om ganska fort igen.

Vid 03 var jag upp för katten höll på o grejade under byron och försökte komma in i en väska som låg där utan resultat då det var för trångt för henne. Så idag ska jag leta upp en låda som hon kan få ligga i för jag vet inte om hon håller på o leta plats för sina bebisar som växer till sig i hennes mage. Hon går här o jamar och vill gå ut men hon får hålla sig inne tycker jag. Vore hemskt om hon fick bebisarna ute då ser man ju dom aldrig mera.

Idag fick jag sjukskriva mig ifrån jobbet kändes mindre kul men vad gör man :( dom frågade om jag orkade jobba imorgon men eftersom min brukare inte vill att man ska komma dit förkyld så sa jag att dom får kolla med honom först sen har jag inte hört något mera. Men som jag känner mig nu så vet jag inte om jag orkar det. Ska snart gå iväg till barnmotagningen där Emilia ska få sin säsongsvaccination o hopp om att hon blir lite friskare i vinter. Skulle även tagit en spruta emot lunginflamation men den får vänta tills nästa månad då den kostade 500kr att ta o det tillåter inte våran ekonomi just nu.

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: