2010-10-05
 08:45:09

Trött på sjukdommar :S

God morgon!

Ja de är just nu vad allt handla om här hemma känns det som alla är krassliga utom jag än så länge hoppas att jag håller mig frisk har inte tid att bli sjuk eftersom jag måste vara hemma ifrån jobbet då o det vill jag inte. Igår var jag på barn motagningen med Emilia och dom sa virus som vanligt när man söker dit,fast hon hade en sänka på 47 o det var normalt tyckte dom när man normalt ska ligga på under 8 så tyckte ju inte jag att de var okej. Men Emilia var rätt pigg igår på dagen lite slö satt mest vid tvn och tittade och grinade om vart annat vet inte varför men hon kanske har ont någonstans?!? La henne vid 19 som vanligt och vid 21 kom hon upp och var helt yr i mössan la henne igen och hon somnade om tänkte att nu sover hon nog gott hela natten, Men det gjorde hon inte kl 01 kom hon till oss varm som en hel kamin slingrade mig loss eftersom hon lagt sig på mig mer eller mindre och gick o letade upp termometern och tog med mig en alvedon mycket riktigt hade hon feber hela 40,65 så det var till att trycka i en alvedon o avakta efter 20 minuter hade den gått ner till 40,11 hon hade riktigt svårt att andas och det bubblade o pep i bröstet på henne ett tag tänkte jag ringa till ambulansen vet inte varför ja inte gjorde det kanske man skulle göra för att få hjälp snabbt.

Men nu sover min lilla prinsessa och hon vill inte vakna har buffat på henne flera gånger men hon vill inte gå upp så hon får sova så länge hon känner för det kl 10.45 ska vi vara på barn igen för jag ringde och sa att detta kan inte vara en vanlig virus infektion för hon brukar inte få så hög feber o bara ibland jag tror att hon har lunginflamation är nästan säker på det men ja får se vad dommen blir idag.

Nu ska jag klä på Casper som ska åka till dagis privat bilen kommer snart o hämtar honom :D

Ha en bra dag.

KRAM


sofia

Lider med er vet hur det är, de gnällde i dag att Ian rossla i från bröstet han gör alltid det när han blir förkyld hoppas han ska hålla sig frisk bara. krya på er! kram



PUBLICERAT: 2010-10-05, 13:16:52 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: