2010-10-21
 14:59:35

Trött

Hej på er!

Gud så trött jag är idag och ont i huvudet har jag som en galning men det beror nog på mina nya glasögon men har haft på mig dom ett tag o tog av dom nu för en stund sedan o jag känner att man blir alldels groggy och knäpp. Casper är på dagis idag och jag o Emilia har varit ute på en promenad och blev bjudna på mat hemma hos emma o hade även sällskap av hennes kille som tittade förbi på mat med :D var himla gott med pytt i panna var itne igår man åt det precis.

Idag har dom gjort det sista i badrummet så nu väntar vi på att kakelläggaren ska komma o sen får vi se hur länge vi får ha badrummet så men jag hoppas att det går fort :D Men det gör det nog för man kan ju inte ha de så i en evighet. Ikväll ska jag jobba igen är kul att gå dit får man får många goa skratt under kvällen.

Nej nu ska jag fundera på vad vi ska äta till middag.

Ha de bra

KRAM


Emelie, ung mamma.

Så roligt :D Nellie fick den utav sin farmor. Vet inte vart hon köpte den. Men den kostade visst bara 50 kr :P skit billigt och jätte snygg är den :)



PUBLICERAT: 2010-10-23, 09:44:15 | URL: http://mlie.se
sofia

Hoppas att badrummet blir bra?! ni verkar haft en bra helg=) kram sofia



PUBLICERAT: 2010-10-23, 20:13:02 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: