2010-10-29
 12:32:11

Vaccination avklarad.

God middag!

Jag nu har vi varit på barnmottagningen för ett tag sedan och nu så sitter vi och kollar på pippi på dom sjuhaven barnen sitter som klistrade vid tvn :D skönt för mig som känner mig dålig och inte orkar göra så mycket. På barn så gjorde dom även pricktest på båda två och det visade inget alls var skönt att få reda på det så nu slipper man oroa sig för att dom har pollen allergi samt pälsdjurs allergi då vi har en älskad kisse miss här hemma :D Men det är ju inte alltid att det visar sig på testet.

Väntar på att Johan ska sluta så vi kan äta lite mat känner mig hungrig men har inte orken till att laga något så idag blir det mat ifrån kullen har aldrig ätit där tidigare så det ska bli kul o se vad dom har för mat.

Har även sjukskrivit mig för hela helgen så jag har tills på onsdag att kurera mig då jag jobbar nästa gång.

Ha de bra

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: