2010-09-17
 07:39:20

Barnvakt

God morgon! Eller ska man säga god natt :S

Ja dom senaste nätterna har varit hemska Casper kommer minst 4 gånger per natt och bara står där o stirrar på mig o säger mamma så himla jobbigt att behöva gå upp som man gör jag har varit uppe 6 gånger i natt varav en gång med Emilia men Johan fick ta resten för jag orkade inte gå upp en gång till kroppen lyssnade inte på mig.

Kl 7 kom Emma med Jonathan hon fick hoppa in och jobba idag och dagis var stängt så jag ska ha honom till kl 12. Sen kommer min syster hit på besök idag hon har varit i Göteborg på möte så det ska bli kul att träffa henne och äta lite smaskig tårta som jag har gjort dagen till ära :D

Hoppas att ni får en bra dag jag ska lägga huvudet i soffan en liten stund och vila mig så man känner sig lite mera som vanligt.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: