2010-09-17
 21:51:09

Benen kryper iväg??

Gud vilken jobbig känsla jag har i mina ben det känns som om dom går iväg av sig själv har svårt att sitta stilla med benen känns som om dom är rastlösa och rycker i dom, Så hade jag mycket när jag var gravid men det har kommit gradvis mera under ett par veckor undrar vad det är som gör att det blir så :S

Idag har det varit fullt upp hela dagen Jonathan var här till kl var ca 12.30 o vid 12 kom min syster och hälsade på som var på genom resa i sverige skickade med henne 4säckar med kläder samt en med skor och en skrinda som bara stod o skräpade var skönt att bli av med sakerna och veta att det kommer att komma till användning hos någon annan.

Sen vid 14 kom Emma och åt med oss för Jonathan hade åkt iväg till sin moster och vid 16 åkte vi till Johans syster och fikade kom hem därifrån när kl var ca 17 o då var Emma fortfarande kvar hemma hos oss så vi har spenderat kvällen ihop och diskuterat politik haha kul nöjde eller hur??

Nu kollar vi på hockey och jag ska snart krypa ner o lägga mig känner mig ganska trött efter att ha sovit dåligt i flera dygn så jag ber en bön att jag får sova gott i natt.

Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: