2010-09-14
 07:36:27

Hipp Hipp Hurra <3

God morgon!

Idag fyller Emilia hela 3år tiden bara susar förbi en i en farlig fart. Snart ska vi bege oss iväg till barn motagningen för o lämna lite prover sen ska vi cykla vidare till dagis där det blir kalasande för Emilia och Casper ska iväg till ryttershov och sjunga för dom äldre och han är väldigt trött eftersom han valde att vakna vid 6 och har varit uppe två gånger  i natt redan innan det. Men han är lite förkyld så det beror väl säkert på det anatar jag.

När jag lämnat och haft mig så ska jag till ica och köpa laktosfri grädde och göra klart tårtan som ska avnjutas ikväll när Johan kommit hem ifrån jobbet.Jag hoppas innerligt att Emilias present hinner dyka upp idag men det ser lovande ut i alla fall.

Nej nu måste jag ta tag i allt så vi hinner iväg i tid.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: