2010-09-03
 19:52:37

Intensiv dag!

God kväll!

Gud så kass jag är å att skriva just nu men det händer hur mycket som helst om dagarna nu och när man ska hämta o lämna på dagis så tar det en hel del med och man springer på möten hit och dit och så ska man städa försöka hålla reda här hemma.

Idag har jag i alla fall bakat bröd i två omgångar har den sista på jäsning nu så ska snart byta till långpannan och så ska det jäsa en timme till. Kan ju tillägga att nästan allt bröd av det jag gjorde imorse har ätits upp för det var tydligen så gott. Får se om jag  hinner baka den ena pajen i dag eller om jag gör det imorgon får se hur trött jag är när jag är klar med brödet. Imorgon ska vi ha kräftskiva och det ska bli kul hoppas bara att det blir som man tänkt sig och att man har det man behöver när kl visar 19 :D

Nej nu ska jag se till att få Casper i säng så får vi se om jag gör något mera i köket.

Ha en riktigt bra helg/kväll.


KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: