2010-09-04
 08:13:08

Kall lördags morgon

God morgon!

Idag var det verkligen kallt ute när jag steg utanför för att kolla efter katten som valt att vara ute hela natten men jag hittade henne inte mätaren visade 2,2 grader hade varit exakt 0,0 grader som kallast i natt så hösten/vintern är nog snart på sitt intågande rejält känns det som undrar om man ska rota fram finger vantar för Emilia hon är väldigt kall om sina händer när man är ute så jag får leta lite i källaren igen tror jag.

Idag ska jag baka två pajer jag kom på att jag glömde ta fram kycklingen igår men jag tror jag gör två räkpajer i stället får se hur jag gör. Sen ska jag ta in bordet utifrån och torka av det så det hinner att torka ordentligt är ju så himla fuktigt ute nu för tiden. Sen ska vi ev på loppis i hössna inget riktigt bestämt ännu.

Hoppas att ni alla får en bra dag i solen för här är himlen blå så långt ögat kan nå :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: