2010-09-13
 09:54:38

Måndag morgon!

God morgon!

Har varit o lämnat barnen på dagis lite tidigare idag eftersom det var fotografering som stod på schemat för dagen. Emilia var inte riktigt pigg men hon hoppade in så glatt på dagis så hon ville vara där det syntes bara en annas samvete som gnager i mig att hon borde varit hemma men hon blir ju inte piggare för det heller kan man tycka.Jag ska hämta henne kl 13 för att bege oss till Borås så det blir 1 timme kortare än vanligt ändå. Dom ringer väl om hon blir värre.

Snart ska jag sätta mig på cykeln och trampan bort till arbetsförmedligen och fylla i lite papper som ska göras varje månad och jag hade inga kvar här hemma så måste ner dit o göra det. Men måste ändå få det på skrivet så då gör jag två flugor i en smäll :D

Ha en bra dag.

Kram


Korneliusgabrielle

Very interesting & professional site. You done great work.



PUBLICERAT: 2011-03-31, 15:31:26 | URL: http://korneliusgabrielle.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: